Tillbaka!

Hej allihop! Jag har inte haft något att blogga om så jag orkade inte göra några tråkiga inlägg. Däremot har jag hittat något nu! :D Jag kollade in lite bikinis på nelly förra veckan och hittade denna goingen! tycker att den va väldigt enkel och väldigt söt med den lilla volangen på toppen. Kanske ska ta och beställa? Kommentera gärna!
I övrigt har jag ÄNTLIGEN beställt en klänning! JAg har dock inte fått den en .. så jag har inga bilder... Men jag får den i veckan :D
HejDå!
Glad alla hjärtans dag också! :D <3

Kommentarer
Ayla

Denna finns på members i vinrött för 65 kr!

2012-02-28 23:13:11
URL: http://aayla.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0