Hej Igen! :D

Hej igen! Jag har bestämt mig för att köpa klänningen  ! :D Syrran kommer hem från Dubai imorgon och ska höra med henne vad hon tycker. Hoppas jag blir nöjd! :D Jag ville bara säga en ganska så cool sak som jag såg på facebook. En av skådespelerskrna i Desperate HouseWifes la upp ett foto inom typ 5 sekunder hade redan 150 PERSONER GILLAT!! Jag fattar inte att det är så många inne på facebook samtidigt! :o Då känner man säg väldigt säker på att det finns typ 1 miljard facebook användare..
Har även tagit lite bilder som kanske dyker upp imorgon eller nästa vecka! ;) Ni får ha det chill tills dess!
HeJdÅ! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0