Shopping!

Hej! Och FÖRLÅT! Jag vet att jag sa att jag skulle blogga igår .. men.. det blev inte så.. Jaja.. I alla fall så shoppade jag igår :D Köpte inte så mycket. Men här är bilderna på det mamma gav mig. Jag fotade även en grej jag köpte igår ^^
Lite suddigt.. Men det är jätte fint! :D Köpt på Guldfynd ^^
Förlåt för hjärtat.. Men jag ser jättekonstig ut på bilden.. Detta är en svart jumpsuit från Gina! :D
Den klänningen köpte mamma åt mig , på Gina
Hade så tråkigt idag så jag redigerade den. Med det är klänningen. Ser lite konstig ut i ljuset bara..
Det va allt! Köpte massor av underkläder också, men det tog jag inte kort på.
HejSvejs! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0