Köpa?

Hej alla läsare!
Tack för all feedback angående färgningen! Jag ska förmodligen vänta en eller två månader så att mitt hår blir lite längre. Har hittat olika metoder för hur man gör för att håret ska växa fortare. Får se hur det funkar..

I övrigt så var jag i Trollhättan idag, på Överby. Hittade inget speciellt där, men när vi kom hem till Lidköping så hittade jag ett par shorts inne på Gina. De är Supersnygga! Älskar dem! De kostar 300 kr och jag ska förmodligen köpa dem. Vad tycker ni?
Här kommer lite bilder!

Framifrån

Bakifrån
Från sidan
Och det är sidan som jag tycker är så cool!
Kommentera och säg vad du tycker!
HejDå så länge! :)

Kommentarer
Julia

Fin header :)

2012-05-19 23:18:56
URL: http://juliaasdagar.bloggplatsen.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0