MY GOODIE

Hej alla läsare! 
Vad duktiga ni är på att gå in på bloggen! Riktigt glad :D Har haft riktigt hög statistik senaste gångerna jag har bloggat, så jag är nöjd och hoppas att ni fortsätter gå in och läsa på bloggen.
 
I övrigt vill jag visa upp min nya skinnjacka som jag är riktigt nöjd med. (Ni ser jackan på bilden nedan) Jag trodde den skulle vara lite liten, men den sitter perfekt på och det är storlek 34. Den är från H&M och den är beställd på deras hemsida. Den kostade 399:- och ni hittar den här : http://www.hm.com/se/product/05477?article=05477-A
Jag beställde den svarta, men den fanns även i grått och en vit/ljusrosa färg.
 
 
(Har även haft på mig jackan på mina senaste bilder)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0